My Followers

Friday, November 6, 2009

cuti-cuti Malaysia ke KK - part 1 dulu..

haluuuu all..
sori ye, citer ni da basi sbnrnya..
x kira, nk citer gak pngalaman pi kat negeri org ni
tp dlm byk part la sbb byk sgt yg nk diciterkan
kita mulakan ngan ari pertama kitaorg smpai k
layannnn..



mak ngan bapak kat lcct
oo yee.. cheqtie pi KK ni ngan mak & bapak sekali tau
hadiah anniversary utk mak ngan bapak
tp ank ngan mnantu harusla join skali :D



turn kitaorg plak b'gmbr kat sini



tgh bjln pi ke kapal terbang
jgn t'kjut tau suma moment En. Zul amik gmbr
dok bkepit ngan camera je En. Zul ni
ksian kat bini dia jln sorang2.. huhuhu..



pjlnn ke KK amik masa 2 jam 30 minit
tatau nk buat pe masa ni
sib baik bwk paper bole gak baca :)



pemandangan KK dr atas



smpai2 je bknnye terus amik bag
tp pi b'gmbr ngan Datuk Khatijah Ibrahim
dia ni sgt friendly & lg slim dr kami b'dua.. huhuhu..



ketibaan kami disambut oleh kwn kak sal
terus dia bwk kitaorg gi lunch
da lapa sgt2 time ni
kitaorg mkn kat tanjung aru



da abis mkn dia antar kitaorg gi hotel
check in kat Hotel Promenade
kita org smpatla rht2 jap, mndi tukar baju



cheqtie ngan mak b'gmbr kat lobby
then Rahim bwk kitaorg jln2
tp bkn kami berempat je
ada pasangan suami isteri dari damansara pun ikut sama
lg ramai lg meriah kan ;)



masa ni kat Bukit Bendera
tp bukan Bukit Bendera kat penang tau
kat KK pun ada gak
kami b'gmbr b'latarbelakangkan KK
Rahim ada la citer sejarah suma ni kat kitaorg



gmbr En. Zul aka cameraman sorang2 :P



lpas tu Rahim bwk kitaorg pi bangunan Yayasan Sabah (Menara Tun Mustafa) plak
kat sini menempatkan pejabat dan ada juga restoran berputar mcm Menara KL tu
Rahim ckp bangunan ni leh tukar2 kaler ikut cuaca ke suhu.. x ingat plak



then pegi UMS
luas jgak UMS ni & sgt cntik tmptnye



mak ngan bapak..
masa ni kitaorg pi Masjid Bandaraya yg juga t'letak di Likas
bapak ngan En. Zul merasa la semayang kat sini
cheqtie ngan mak da buat jamak siap2
masjid ni sgt2 cntik & dikelilingi ngan tasik (masjid terapung)
masjid ni bercirikan Masjid Nabawi di Madinah



cheqtie ngan En. Zul



kami berempat m'abadikan kenangan di masjid
lps pi masjid ni Rahim bawak pi 1Borneo plak
tp cheqtie citer later la ek
nnt cheqtie citer time kitaorg jmpa s's'org yg special & dirindui selalu iaitu Kak Sal.. kakak angkat cheqtie, Zie ngan mmber2 lain :)
ok la.. selamat berujung mggu..
bubbyeee.

6 comments:

Hajjah Siti Noor said...

amboii222..takdo pun gelang sabah utk kita beb..tp mmg best sgt g KK.shoping lg best..

Hani said...

bestnyaa...
dah lama sy nk p sabah, tapi tak berpeluang lagikk

miszrLina said...

ang shopping ape ti.....

nak tgk pic ko daki mount...hehe

nak tgk pic kak sal latest ^_^

dia x turun kl ke....

Ziana said...

really missed kak sal..!!
tiptop kan kaksal entertain..
even dia bz
tp tetap mintak tlg kawan dia
:)

Mrs.Sheikh said...

wah pi kk.. tak singgah labuan pun :)
lenlaki mai labuan okkk

PrinCeSS said...

bes kan KK.teringin nak pegi lagi