My Followers

Tuesday, August 25, 2009

2nd anniversary



to my beloved husband, pupu @ Zul Azmi..

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yg ke-2
terima kasih di atas kasih syg yg diberikan selama ni
semoga hubungan kita akn terus b'kekalan di dunia & akhirat
dan dirahmati Allah.. amiinnn..
syg sayang pupu sgt2 tau!!

"Kita memang dijodohkan bersama
Sehati serta sejiwa
Walau esok atau akhir nanti
Kita telah ditakdirkan bersama-sama

Wahai kekasih bersabarlah menempuhi dugaan
Kita sedaya telah berusaha untuk berdua
Tapi selagi ada jurang terpisah
Impian kan musnah kita masih ada cara untuk
Leraikannya

Kita jatuh cinta bukan kerna paras rupa
Atau harta benda yang diidami manusia
Seharusnya kita bersyukur kepada tuhan
Kita mengecapi bahagia selagi hayat ada

Hanya engkau kekasihku hanya aku kekasihmu
Dengan satu rasa dalam dua jiwa
Kita ditakdir bersama...
"

P.S: I LOVE U!!

11 comments:

eZa said...

happy 2nd anni zt & zul! best wishes always ;)

eedany said...

Happy Anniversary to both of u!

Semoga sayang...sayang...sayang selalu.

:)

irvanqiesy said...

hepi anniversary ...moga bahagia dan cpat2 dpt baby...

IdzaRis79 said...

anniversary kita lebih kurang samalah...

tahniah yer,udah 2 thn kan?

siti noor said...

tahniah!!baru 2 tahun ker?

siti noor said...

tahniah!!baru 2 tahun ker?

Myza Pesona said...

Happy 2nd Anniversary to both of you!Bila lagi nak bertiga? Bila dah bertiga, lagi meriah!

hani said...

happy 2nd anniversary cheqtie..semoga terus bahagia ke akhir hayat yer..:)

lily lotus said...

happy anniversary! moga bahagia selalu...

PrinCeSS said...

sungguh romantis entry kali ni..^^

happy 2nd anniversary untuk akak & hubby

reza nani said...

zetty....hepi anniversary...! kita sambut anniversary on the same year la kan...hehe...emy thn ni pun baru thn ke-2.... :-D kak n ni...baru 2 thn la kan zetty...hehe...