My Followers

Saturday, August 15, 2009

Miss u mom & dad..



Wah, rndunye cheqtie kat mak ngan bapak
da seminggu tau x jmpa
mak ngan bapak skang ada kat umah makcik di cheras
bunyi mcm jauh je kan :P
so skang tggal cheqtie,En Zul, adik2 ngan my kazen tu je la
rutin cheqtie pun da b'tukar skang
now, everyday cheqtie bgn kul 4.45am utk prepare bekfes
then terus pi opis
blik umah klu x pnt cheqtie prepare lauk
alhamdulillah adik ngan akak byk nolong akak diaorg ni
baguih gak bila mcm ni, rasa makin responsible plak ;)
tp tu la, asyik teringat je kat mak ngan bapak
yg herannye adik2 cheqtie menten je, akak diaorg plak yg lbih emo ish ish ish..

buat mak ngan bapak,
kak t rndu la kat mak ngan bapak
tp jgn risau tau, kami sumanye ok, well managed :D
cuma ank mak yg sorang ni je ngades lbih :p ehehe
ok la, nk luah tu je..
x sbr nk tggu mak ngan bapak blik selasa ni
nnt kakt masak sdap2 k ;)

p/s: camne la nk dok asing pasni? br kene tggal sminggu da emo t'lbih..

2 comments:

sharamli said...

rindu mak ngn abah jgk

miszrLina said...

oit..

ape daaa... ko nak emO sama Encik Zul ar...
nanti En Zul leh pujuk....

hehe... jgn mrh ti....