My Followers

Saturday, June 28, 2008

rndu kat mummy & daddy!!

mggu ni x balik SB rasa cam janggal plak
slalunye every weekend msti balik sana
arini rasa mcm rndu sgt2 kat mak & bapak
pdhal br mggu lps jmpa.. uhuhuu
camne la klu dok jauh..
to mak & bapak.... kakt rndu sgt2 kat mak ngan bpk tau!!

4 comments:

*~dEWiSoULhAa~* said...

aiyark....dh tawen pon homesick lg ke kak? kan da ade cik abg kt seblah tu? hehehe...tp takleh lwn aa omsixk saye jupe setaun sekali jer ni kan...tu pun 2 bln jerk..huhuhu...

Ziana said...

ti..camne nih??
homesick sesgt ko nih..
hehehehehehe...
kalau aku pon camtu gak kot :P
u know me laa kan..
hehehe..

ti kim salam ngan mak n bapak ko ek.. lama btui x jmpe diorg..
hope diorg sehat :)

Princess Redbloodsnow said...

hahahaha...neh mesti anak manje neh

:) hehe

zeti said...

dewi -> haah la dewi.. akak ni nama je da kawin, tp mnja lg ngan mak pak.. tatau la camne akak nnt klu akak dok jauh cam dewi..

zie -> eheh.. tu la psl.. ntah pape la kwn ko ni.. tp aku rasa ko pun sama kan.. ehehe..Insya allah, aku smpaikan slm ko.. ko pun smpaikan slm aku kat parent ko k..

princess_zie -> haah la yang.. akak ni nmpk je cam keras, tp hati I lmbut :p wakaka..