My Followers

Wednesday, February 4, 2009

burung pulang ke sarang



gmbr ni diambil ptg smlm
tiba2 En. Zul nmpk burung2 ni terbang s'gerombolan
byk tau uol, cpt2 cheqtie amik gmbr ni



tgk tu, byk kan? dr jauh x nmpk pun cam burung
syok je tgk burung2 ni kjap terbang ke sini & kjap trbang ke sana



yg ni cheqtie zoom ckit kat burung tu
now, da abis citer psl burung :p
klu nk tgk pic binatang2 yg lain leh la pi kat blog zie ni
mcm2 binatang leh jmpa bila balik kg kan
good for children yg tgh mmbesar ;)
ok la, nk start keje
selamat b'kerja pd suma & smile always!!

8 comments:

nURmALa mAZLan said...

banyak nyer burung..
ptg2 biasa dapat tgk burung2 banyak cam ni kan zt

Dakjaat™ said...

banyaknyer burung. . kalau lastik secara rambang ... mmg kena sekor dua neh .. ehehehhe!

;p

visit my friends site n drop some comment for him/her

http://siongberantai.blogspot.com

thank you .. =)

miszrLina said...

mak aiiii..

byknye burung....

sib baik mereka2 x mbuang... klu tak sure ko kena tempias2 sket... hik2...

Warnawanie said...

suke tgk burung layang2 terbang di awan...

seronok kan kalau dpt terbang bebas mcm burung... hehehehe

~tinie~ said...

burung murai ader ? ehhehe

Ziana said...

hehehhe
ko pon wat entry binatang..
kesinambungan dr entry aku
;)

tp bukan sennag nk nmpk burung2 terbang reramai cenggitu
:)

hani said...

bestkan tgk burung banyak2..hehe
kat umah sy petang2 sure nampak burung bnyk2 mcm tu..balik ke sarang la tuh

hyfa hasan said...

byk nya burung kak..kat mana tu??