My Followers

Wednesday, February 4, 2009

Mari makan vitamin

nk tgk vitamin @ supplement yg cheqtie kene mkn hari2?
ni ha.. x byk pun.. 3 jnis ajo..
la ni cheqtie mkn EPO, Vit B Complex ngan
satu jamu ni *kak ej msti tau pnyer jamu pe ni ;) ehehe



eh.. kita bkn nk citer psl vitamin ni sbnrnye
ekceli nk tnjuk kat korang bekas yg cheqtie guna nk bubuh vitamin ni
yer la, snang ckit bila nk mkn kat opis kan
pnye la x de bkas, cheqtie pakai bkas plstik ni je
ok la tu dr xde kan ;)
ada sape2 mau beli kan ini utk cheqtie?



vitamin container ikut ari
ni klu org yg travelling leh la pkai yg ni kan ;)
korang suma mkn vitamin pe ek ari2?

*mkn vitamin pun bdn still lmbik gak.. nape ek? pe lg yg kuang sbnrnye dlm bdn ni? huhuhu.. adik doktor, please help ur akak ni ;)

7 comments:

Warnawanie said...

hihihi nak tau satu rahsia tak?

dari kecik.. wani jenis payah nak telan pil2 nih.. mesti muntah balik..
so time kecik2 dulu, mak selalu mintak doc kasi ubat air.. senang nak telan..wakakaka

dah besar panjang ni, haruslah telan jugak pil2 tu.. especially skrg ni.. byk gak ler kena telan pil utk kesihatan baby..

UnGu VioLeT said...

wow.. bagusnye akak duk makan vitamin yer.. :)

nURmALa mAZLan said...

zt..
kita x makan banyak2 vit..kita amik EPO ngan innershine je..hehe~~ok gak kan?

eZa said...

supplement supplement jgk. dalaman pon kene kuat. semangat tuh kene seiring kuat. think positive bebeh! ;)

Ziana said...

aku paling liat nk mkn vitamin
mama slalu bising
:(

hani said...

lama dah x mkn vitamin..huhu..asik terlupa je..

PrinCeSS said...

dulu mama maya dealer tupperware..
selalula nampak container camtu kat umah..

maya salu makan ginko ..tambah pengaliran darah & omega plus.baik otak katanye..^^