My Followers

Friday, December 19, 2008

Persediaan kenduri : Beli brg @ NSK

Ahad : 8.00am-11am

ari ahad (a day b4 raya aji) cheqtie ikut mak & pak gi beli brg dapur
mmg la kami amik catering utk knduri tu
tp brg2 ni guna bila nk msak utk ttamu yg dtg nolong nnt
awl2 pg lg kami da kuar pi NSK, Rawang ni
ingatkan kami la yg awl, rupanye da sesak
yer la, esk tu nk raya kan.. so diaorg pakat beli la brg keperluan



beli kat sini untung sbb brgnye murah lg dr brg kat lua sana
da mcm yana plak promote kedai runcit kim guan :)



so, ni la hasilnya yg kami rembat kat NSK tu
pnya la berat nk sorong troli tu
sib baik staff dia tlg angkat brg2 tu msuk dlm bonet
da beli brg2 ni cheqtie ajk mak & pak bekfes
masa kuar td x smpat bekfes.. perut pun da msuk angin
x amik pun gmbr time ni sbb cehqtie da 'kebulur' sgt :p
da abis kat sini kitaorg trus pi Gombak sbb nk antar brg kat kdai gubah bnga tu
pastu balik SBCR.. rht jap then smbung lg aktiviti beli belah @ next ntry k ;) ehehe

5 comments:

MiSZuE said...

banyaknye borong tue hehee
murah ek kak?

shafa said...

mst besar kenduri nih..
byk betul brg yg diborong...

lily lotus said...

borong sakan u!

hyfa hasan said...

wah byk nya borong...
hebat lah..

zeti said...

zue -> mrh yang.. mmg bbaloi la beli kat sini ;)

shafa -> idak la bsar mana pun shafa, beli ni nk mnjamu ttamu yg dtg mnolong nnt :)

lily -> ehehe.. borong ni utk knduri + raya aji sama :D

hyfa -> biasala hyfa, nk buat knduri katakan :)