My Followers

Monday, November 10, 2008

jom lunch

td cheqtie pi Mara antar map umah kat kdai kad kawen
alang2 lalu kat sogo, cheqtie sggah beli ni --->

mkn sandwich je arini uol
msti mak sdih tgk ank dia ni mkn sandwich..
slalu time lunch mlntak nasik :p
x bape ada selera la arini..
bskut tiger tu saja je beli nk ngap ptg2 ni ke smbil buat keje
ok uol, selamat mnjamu selera!!

(*kita harus mkn.. mkn utk dptkan tenaga.. tenaga diperlukan utk kerja.. kerja pula utk mdptkan rezeki.. rezeki yg kita dpt adalah utk sara idup.. kita idup adalah kerana Allah Taala..)

5 comments:

Nurmala said...

huhu~~~
kita pon makan buah jer

MiSZuE said...

alahai akk cyg..nape mkn tu jek..
hmm xperlah at least akk mkn kan
:)

hani said...

ala, ciannya makan biskut tiger n sandwich je?..
sy nih, bekfes tadik je..lunch x mkn lagik..hehee

zeti said...

mala -> alahai yang, diet ke? nnt klu lapa mkn tau ;)

zue -> ok la tu kan dr zue yg x mkn pape lgsung.. nnt klu sakit sape yg ssh? akak jgk :p ehehe

hani -> zt pun slalunye camtu la hani.. mkn brt time pg masa lunch x mkn da.. kene diet skit sbb da temok skang :p

miszrLina said...

eleh...aku tau...
ko takut aku mrh ko x mkn kan....
huhu...
tu yg spare beskut tiger tu...

**nanti aku report kat mak ko yer..hik2..