My Followers

Wednesday, November 19, 2008

Pebende tu?

smlm masa balik keje, cheqtie t'perasan somethin kat 1 kete ni
cuba uol tgk btul2 kat ekzos kete tu

agk2 uol la kan, pebende la agknye yg tsgkut kat bwh kete tu?
cheqtie tnya En. Zul cpt je dia jwb tau
cheqtie plak mnafikan jwpn dia
ok, kita zoom dkat ckit

ha.. nmpk x tu?
mmg btul pe yg En. Zul ckp
bnda alah tu ialah Patrick
uik, sape plak Patrick?

klu uol nk tau Patrick Star kwn si Spongebob ni ha
heran gak nape dia pi ltak si Patrick ni kat situ
agk2 uol la kan, nape dia ltak ank patung tu kat situ?
adakah saja2 ke? or utk attract org tgk ke?
x pun fesyen kot :p eheheh..

*just for fun di pagi hari :)

10 comments:

AiE bAhRi said...

siannya si patrick tu tersangkut kat blkg kete tu..
nape sis tak selamatkan dia??
hehehe

Nurmala said...

larr...sian patrick...

pijah said...

sebagai pengesan jalan kot. ekeke. pehal dia letak patrick kat c2? maen aci nusut agaknye ek..huhu

Beautiful Disaster said...

ape kejadahnye die letak patrick tu kat situ?

ladyell said...

tah ank2 die kot yg ltk kt situ tp die tk perasan...

an.wardrobe said...

wakakaka.. nakal la. ader plak ltak patung situ :P

hyfa hasan said...

kecian kat Patrick tu kan..ahaha...
dia letak kew terletak ekk??

zeti said...

aie -> cian kan kat patrick.. mmg nk pi selamatkan pun, tp dia bwk kete laju sgt :p ehehe

mala -> tu la.. dr dia ltak kat situ lg baik bg kat zt kan ;)

pijah -> pengesan jln? msti patrick lebam2 sbb kene kat jln nnt kan :D

ryn -> ntah la ryn.. zt pun cnfuse gak apekehei la dia pi ltak patrick tu kat situ.. huhuhu

ell -> hahaha.. ye x ye gak kan ell.. tp zt tgk driver dia aritu mcm muda je lg.. ni msti gf dia kot yg ltak kat situ :p

ann -> tu la psl.. tp mayb ada sbb kot nape dia ltak kat situ kan :)

hyfa -> tatau la hyfa.. dia tletak ke diletak or saja ltak2 :p

MiSZuE said...

hehe cian patrick..
sampai hati owner tu

kejamm hehehe

zeti said...

zue -> kejam kan zue.. klu x mo dia bg kat akak pun x pe si Patrick tu.. bole tmbh koleksi ank patung :p ehehe