My Followers

Wednesday, November 12, 2008

Tag from Sadi - My Workstation

cheqtie tlh ditag oleh sadi psl workstation
ekceli workstation cheqtie t'amatla simple
mksud cheqtie idak la bsar mana pun :p
klu x caya, cuba tgk gmbr ni..

ha, kan btul cheqtie ckp
atas meja ni cuma ada pc, calendar, tipon
nmpk cam x de keje je kan.. clean je meja tuh
tp klu time bz.. abis b'sepah meja tu smpai keyboard pun x nmpk tau uols :p ehehe

ok la, skang cheqtie nk pass kat mmber2 lain plak..
kita tgk sape yg kene..

1) hani
2) ina
3) eedany
4) eza
5) ell
6) yatie
7) zue

syarat2nye snang je..
uols kene amik pic workstation uol then tag 7 blogger yg len k..
selamat mjwb tag!!

(*amcm sadi.. ok x tugasan yg zt buat kali ni? mmenuhi citarasa x ;) ehehhe..)

9 comments:

MiSZuE said...

alamak zue kene ke akk hehehe..rasa zue dah buat tag nie..hikss

eZa said...

adus! tag lg... hehehe nnt aku buat ek zt ;) tq! tq!

Nurmala said...

wah...
siap buka blog lagi

ladyell said...

ayyo..ell kene gak ke...?work station ekk...nnt akn dipertimbangkn...heh,boley gitu..

Yatie said...

alamak, tag yg sama cikgu su dah tag sebelum nieh .. hehehe, akan kulunaskan hutang tag ini tak lama lagi :p

UnGu VioLeT said...

rindunye mar kat akak.. lame dah mar tak dtg jenguk sni.. akak sihat ker?

hani said...

hohoho..kena tag lak..ok, nanti sy wat ok..:p

miszrLina said...

wah wah... clean je ek meja ko...
meja aku lagi "bersih"...hik2...

zeti said...

zue -> da penah buat ek? klu da xpe.. bole skip ;)

eza -> byk tag ek kene buat? hahaha.. xpe, slow2 k.. no hal la buat lmbt pun :)

mala -> ops.. t'kantoi lak :p ehehe

ell -> di'ptmbangkan? ala.. bole la ell ;)

yatie -> oo, yatie pun da penah buat gak ek? x ksh tau klu yatie nk buat ke x.. just 4 fun je ni ;)

mar -> akak pun rndu kat mar gak.. tp x leh nk msuk blog mar ari2 biasa sbb lmbt ckit leh bkak.. ari cuti br akak leh msuk blog mar.. sori ek.. thnks sudi ziarah blog akak :)

hani -> thanks hani :D

ina -> tnjuk ckit meja ko aku nk tgk :p ehhee