My Followers

Monday, January 19, 2009

Tali kasut putus

pg td pnya la kalut nk cpt smpai kat opis
smpai t'putus kasut cheqtie ni
pnya ganas x ganas cheqtie bjln td :P
cuba tgk kasut yg putus ni..

tp mmg da uzur pun kasut ni
kat opis plak cheqtie x ltak kasut spare
aritu ada tp t'bwk blik plak
adooiiii.. mmg dugaan tul la..
yg tggal just selipar pi toilet je
takkan nk pakai tu plak masa naik putra japgi kan?
harus la cheqtie pi carik sandal baru
yg ni pun masalah gak
sbb nk pi Sogo nnt nk pakai pe? x kan pakai selipar tu kot?
sib baik la Kak Kem ada sandal lbih
thanks ye kak, pnjamkan sandal kat saya ;)
so, ni la hasil rmbatan cheqtie

pnyala dok tawaf kat Sogo ni x jmpa kasut yg bkenan
last2 jmpa kasut ni stlh 1 jam m'cari & menerai
korang rasa ok x kasut ni?
tggi gak la.. bole ke cheqtie nk jln laju2 nnt ek?
balik nnt try la..
oo ye, masa dok mncari kasut ni eza msg ckp dia ngan zie ada kat sogo.. wah, k'btulan btul kitaorg b'ada di building yg sama cuma lain tgkat je.. so, pe lg.. lpak2 & mnum la
kali ni suma ada kcuali ina je xde.. huhuh..
insya allah, nnt nk jmpa gak b'day gurl tu ASAP.. rndu ma..

*xde gmbr masa lpak sbb x bwk camera.. k'btulan katakan.. just eza je yg snap gmbr :)

12 comments:

Warnawanie said...

hehehe... ada gak alasan nak beli sandal baru!!

me kena tunggu laa 7 8 bulan lagi nk bergaya dgn tumit tinggi.. ekekeke

miszrLina said...

hanye alasan zeti kasut putus.
sebenarnye dia saj eje putuskan kasut tu. haha

*aku saje je..dengki :p

Ziana said...

alamak ti..
aku yg bawak camera kulu kilir pon lupe nk snap..
:P
camno tuh?
apesal x igt kan td?
:)

papepon.. lama aku x jmpe ko ek..
almost 2mths :)
akhirnyerrr :)

nxttime ngan ina plak ek..
dia jek xde td..
sowi ina...
:(

Ziana said...

ops lupe..
nice kasot tuh..
aku ade tgk td..
bekenan gak
:)

lady milk said...

cantik la kasut baru tu :)

CUteY^ANgEL said...

sis zeti.. nad pun salu gak pts2 kasut ni... ada tu.. dlm minggu yg sama... mcm kena badi plak.. ihik..

CUteY^ANgEL said...

sis zeti.. nad pun salu gak pts2 kasut ni... ada tu.. dlm minggu yg sama... mcm kena badi plak.. ihik..

Anonymous said...

oooo... kasut tu upenye. nurul tengok dah aritu. tp tak sampai seru lak nak beli...

kui...kui...kui... ;)

zai said...

salam ziarah..

cantik kasut tu..nice.. :)

maswani said...

kasut pun tau sambut new year jugak..
nk pencen la tu..hehe..
rezeki kaki dpt kasut baru..hihi

SaDi said...

aper lagi... masa utk shopping laaa... :P

~tinie~ said...

eheheh ...kasut tu memang cantek kan ...dia ader 2 patern ...so kalu ina berkenan beli ler patern lagik satu tu .....ehhehe kalu tak pon beli sama jer coz opis lain2 kan ...ehehhe