My Followers

Tuesday, September 30, 2008

Airmata Syawal

~Airmata Syawal by Siti Nurhaliza~

Sayu... hati ini makin sayup
Rindu... terkenangkan desa permai
Wajah ayah bonda bermain di mata
Mengajak ku pulang ke desa
Di hari bahagia hari raya

Lama kutunggu
Bertemu di pagi mulia
Namun tidak kesampaian
Airmata jatuh berlinangan

Kuingin berulang manisnya bersama
Menyambut hari bahgia
Jarak memisahkan rindu pertemuan
Bilakah hasrat jadi nyata

Duhai ayah bonda ampunkan anakanda
Tak dapat beraya bersama
Jauh dari mata dekat dalam jiwa
Teguh kasihku tidak berubah

~*~*~*~*~*~*~*~*~

cheqtie sdih sgt2
raya thn ni festime cheqtie beraya w'out family
ni la pngorbanan s'orang isteri kan..
thn ni Mr Zul x dpt cuti, so dia kene keje raya nnt
sib baik dia msuk keje ptg, so bole la b'salaman di pagi raya nnt
family cheqtie beraya kat Melaka thn ni
family in law plak beraya kat Pahang
ksmpulannye, k's'orangan la cheqtie kat umah nnt :( huwaaaa..
sbb tu la cheqtie x b'smangat nk beraya thn ni.. huhuhu..
pd uol suma, bila dgr je lagu ni nnt ingat la cheqtie ya
ok la uol, Selamat Hari Raya & hati2 di jln raya..

*sori uol, t'emosional plak pg2 ni..

11 comments:

hyfa hasan said...

lagu tu sgt best..
alah ye kew..
kesian kat akk raya sowg2..
emm.. family akk seme balik melake ek..
pepe pun selamat hari raya k..

zeti said...

best kan lagu ni..
tu la hyfa, akak sorang2 je thn ni :(
huhuhu..

selamat hari raya hyfa :)

shafa said...

Indah Langit Kerana Awan, Indah Laut Kerana Kebiruan, Indah Ramadhan Kerana Keinsafan, Indah Aidilfitri Kerana Kemaafan, Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin Dari Shafa & Family.

eedany said...

Jangan sedih2 yer cheqtie...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat cheqtie & hubby

kalau ada tersilap kata, terkasar bahasa...maafkan eedany ok.

eedany pun suka berkawan ngan cheqtie...

:)

lily.lulu said...

Selamat Hari Raya cheqtie !!
Maaf Zahir dan Batin

siannya dia beraya sorang2 nnt ..
kalau bosan jemputlah dtg rumah lily
zie tau kat mana ...

take care !!
:)

ladyell said...

jgn sedey2 ye zeti....kegembiraan pasti akan muncul akhirnya.....

selamat hari raya maaf zahir batin....

zeti,arini hri raya.......

hani said...

huhu..raya sorang2 kat umah ke?..xpe2, kat tv kan ada bnyk rancangan menarik..hihihi...
jgn sedey2 yer..peace!..:)

*~dEWiSoULhAa~* said...

salam kak zeti...
selamat hari raya, maaf zahir batin..
jangan la sedey2 ek...

makan kuih raye yg sedap tu banyak2 ekkk...hehe.

SlumbeRaja said...

Salam Aidilfitri! singgah raya kat sini kejap :D

p/s: siap klik nuffnang lagi, duit raya ^^

MiSZuE said...

akk cyg..
jgn sedeh2 tau..tapi lagu ni memang leh tangkap leleh kan..

akk camat hari raye tau:)

Nurmala said...

lagu tu best bangat...
alah..zeti..lebih kurang la kita..saya ni tiap2 thn tak de mood nak beraya sbb semua org balik kg,tinggal kita je kat kl nih..tapi thn ni dah ada tunang tercinta...wakakaka...geli~~