My Followers

Wednesday, September 3, 2008

Lpskan tension & stress

meh layan kartun ni
cheqtie dpt dr emel
ada kene mengene gak cheqtie ngan kartun niklu u all nk tau, pg td cheqtie x t'jaga utk sahur
ni suma kes tido mati la ni :p
bkn cheqtie sorang je x jaga,
Mr Zul ngan adik cheqtie yg 2 org tu pun leh x dgr alarm diaorg
ish ish ish..cheqtie da siap msak lauk tau u all
just bgun pnskan je nnt
tp nk buat camne kan, x de rezeki ;)
da ngadu ngan mak td
mak ckp nnt tiap2 pg mak call kjut sahur, huhuhu
cian kat mak, 1 keje plak mak nk kjut pg2
skang ni cheqtie da gastrik
dr pg td ada bnda yg mcucuk2 perut
tu yg dok diam je kat opis
sib baik taklimat dibatalkan,
klu dak abis la diaorg tgk muka cheqtie yg b'kerut mnahan ksakitan ni..

moral of the story: lenkali pakai jam loceng..
yg lbih bgus pakai jam ni -->

knpem bgun pnyer ;)

10 comments:

eedany said...

hihihi...

pernah juga kes macam ni kat rumah eedany. Semua tidur mati! Hahaha...Harus gantung alarm clock kat telinga...

Princess Redbloodsnow said...

wakakaka..lawak ler katun tuh
padan arr kak zet kate ade kene mengene ngan akak..haha

cian uols x bsahur pagi td
z klo x bsahur..mawnyer jd lembik mcm sayur layu jek..kahkahkah

:P

MiSZuE said...

hahaha besau nye jam tu hehehe..\

klu x bangun t xthu le ye kak..same la kiter kak..kene gak bli jam gitu kan wakakakka:)

eZa said...

ehehehe... tu bior beno jam beso tuh! jiran sblh umah pon leh bgn same... ehehhe kalau x terjage gak x tau la... tp normal la terbabas saho ni kan? ;)

hyfa hasan said...

alahh..kecian nya x bgn sahur..
ni hyfa x thu leh dah balik umah sewe..
entah sahur ke x..
kalu kat rumah mak cik, mak cik kejut kan..

sabrinaabubakar said...

Kalau dah ngantuk bebenor jam apapun gerenti takleh nak bangun kan...bunyilah apapun..kroh kroh gak..kan..kan..hhihi

zeti said...

eedany -> tu la psl.. dlm sbln msti ada skali kita x bgn sahur kan :)

Z -> mmg akak lmbik sgt2 zie sbb akak ni ada gastrik.. mlm sblm tu plak mkn ckit je masa bbuka.. bygkan je la betapa lmbiknye akak time tu :p

zue -> hahaha.. br bnyi skali knpem da bgun kan zue.. jom kita pi beli sama2 nk? ;) kuang kuang kuang

eza -> aku nk buat amal kbajikan kjut jiran ttangga skali bole? ehehe.. tu la, normal la klu tbabas sahur ni.. msti akn tbabas pnye skali dua :D

hyfa -> tu la psl.. klu dok umah mak aritu cpt je bgn. balik umah trus x t'jaga.. hyfa kene suh suma mmber2 pasang alarm gak, klu x t'babas cam akak nnt ;)

sabrina -> btui tu sabrina.. cheqtie sokong :) btw, thanks dtg blog cheqtie..

Ziana said...

aku ngaku aku jenis tedo mati..
(if bebetui tedo laa)

so ko kene kejut aku sahur ek?
:)

PrinCeSS said...

maya pun kalau x bangun sahur, alamtnye sehari tu mmg lembikla..tambah pulak gastrik..aduh..

zeti said...

zie -> aku rasa ko x sahur pun x pe kan? sbb ko ok je masa kita study dulu :) ingat x dulu aku penah gastrik sbb x sahur smpai kene pi clinic? giler ar time tu.. bape ari aku x leh posa.. korang steady je.. ;)

maya -> maya pun gastrik gak ek? jgn tggal sahur tau, nnt kene gastrik lg truk..