My Followers

Monday, September 22, 2008

My mum chicken rice

layan je la ek gmbr mknn ni
ala, lg 2 jam je kan nk bbuka ;)

ni mak cheqtie yg buat utk bbuka aritu
sdap? msti la sdap.. air tgn mak kita ;)
siap deco2 lg

ha, ni supnye..
gmbr kicap & cili x amik pun
uol bbuka pe arini?
cheqtie no idea la..
mayb msk simple2 je kot arini
ok uol, selamat bbuka!!

5 comments:

PrinCeSS said...

yea pengomen pertama..hehe
sedapnye nampak nasi ayam tu..
ape2pun, air tangan mak kita yang sedap kan..

btw, thanx kak 4 da birthday wish..^_^

Yatie said...

sedapnya berbuka nasi ayam .. mmg dah teringin nak makan nieh .. mungkin buat ari jumaat karang sbb nak ajak kawan dtg umah utk iftar sekali .. apa2 pun mmg rindu sgt makanan dari air tangan emakku ..

Redbloodsnow said...

erkkkkkkkkkkkkkkkkkssssssssssss
sodapppp nyerrr...air sup tuh mengode zie arr kak zetttttt..arggghhh

zie antu sup..hehe

zeti said...

maya -> thanks jd 1st commentator ;) ehehe.. btui tu, air tgn mak kita la yg plg sdap & x leh tandingi masakan org lain kan :) maya dok jauh knpem t'ingat msakan ur mom kan ;)

yatie -> wah, nk buat nasi ayam gak ek? nnt ltak gmbr tau :) xpe yatie, nxt year blik msia leh rasa msakan ur mom.. cian dia..

Z -> akak mmg da tau sgt feveret zie ni tau.. bg la sup apa pun knpem suka :p kan yang :)

Tivona said...

Thanks for writing this.